پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد محمد همدانی دبیر زیست کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.9/5 - (102 امتیاز)

در این مقاله به معرفی استاد محمد همدانی خواهیم پرداخت. استاد محمد همدانی استاد زیست کنکور، مدرس زیست برنامه های تلویزیونی شبکه آموزش و شبکه یک و شبکه سه و مدرس ویدیو های آموزشی موسسه کلاسینو است. استاد محمد همدانی مدرس در موسسات و مدارس و آموزشگاه برتر ایران است. زیست کنکور باتوجه به سختی و البته اهمیت درس زیست در کنکور سراسری برای داوطلبان اهمیت زیادی دارد. 

در این مقاله سعی شده است در مورد استاد محمد همدانی یکی از بهترین اساتید درس زیست کنکور به شما اطلاعاتی داده شود تا بتوانید به راحتی با استاد محمد همدانی زیست را در کنکور بالا بزنید. استاد محمد همدانی نیز با توجه به سابقه کاری و تجربه و نتایج درخشان حاصل شده از داوطلبان و دانش آموزان ایشان به عنوان بهترین استاد زیست کنکور شناخته شده است.

برای مشاهده اطلاعات بیش تر در خصوص اساتید کنکور به آموزشگاه پرسا مراجعه کنید.

رزومه استاد محمد همداتی:

  • وی در زمینه ی طراحی آزمون‌های آنلاین با انتشارات تخته سیاه و گروه دانشروم همکاری دارد.
  • وی دارای سابقه تدریس در مدارس و مراکز برتر تهران و شهرستان  ها می باشد.
  • وی  استاد پروازی است

چندی از مدارس برتر که استاد همدانی در آن در حال تدریس است: کوشش، علومی، اوج همدان، فرزانگان تهران و اندیشه می باشد. در مقاله بهترین مدارس متوسطه دوم در کرج می توانید اطلاعات بیش تری را در خصوص این مدارس بیابید.

  • وی مولف کتب مختلف آموزشی است از جمله : تخته سیاه ، انتشارات نانو ، گاج و مهروماه و … .

استاد محمد همدانی به عنوان بهترین استاد زیست کنکور در مدارس و آموزشگاه های فوق العاده ی ایران مشغول به فعالیت حرفه ای هستند. البته اساتید برتر زیست دیگر همچون استاد رضاییان یا حنیف عظیمی نیز در حیطه زیست کنکور درحال فعالیت اند.

روش تدریس استاد محمد همدانی دبیر زیست

روش تدریس استاد محمد همدانی به گونه ای است که ایشون توانایی بالا و فوق العاده ایی در انتقال مفاهیم و تفهیم مفاهیم به دانش آموزان را دارند و این کار را با روش های نوین و خلاقانه تدریس انجام می دهند استفاده از روش های خاص تدریس و استفاده از فناوری های نوین تدریس باعث شده که استاد محمد همدانی در مجموعه ها و موسسه های آموزشی مشغول به تدریس می شوند.

این ویژگی تدریس استاد محمد همدانی دبیر زیست کنکور باعث شده که دانش آموزان کلاس های وی به کیفیت خوب و بالای کلاس های استاد محمد همدانی اشاره کرده اند. همچنین ایشان به تحلیل زیست کنکوری هم می پردازند. در سایت پرسا می توانید تحلیل سوالات زیست کنکور تجربی 1401 را مشاهده کنید.

نحوه خواندن درس زیست کنکور از نظر استاد محمد همدانی

دروسی مانند زیست جزء درس هایی می باشند که به شدت به یکدیگر وابسته هستند و تقریبا تمامی فصول این کتاب به هم مرتبط است شاید بعضی از فصول به هم ربطی نداشته باشند ولی اغلب فصول به هم وابسته اند. پس در مطالعه ی درسی مثل زیست باید حواسمان به ارتباط بین فصول باشد.

و بهترین نکته و مهم ترین نکته در خواندن زیست این است که شما باید از فصول پایه شروع به خواندن کنیود و سعی کنید درسایی که بهم مرتبط هستند را باهم بخوانید مثلا فصل ژنتیک پایه دوازدهم با فصل میتوز و میوز پایه یازدهم بهم متصل است پس چه بهتر که خواندن این سه فصل با یکدیگر و در کنار یکدیگر انجام شود اینگونه خواندن زیست میتواند به فهم بهتر دانش آموزان کمک کند.

برای حل تست های زیست  اولین نکته مهم و اساسی این است که چگونه سوال را حل کرد؟ باید در زمان خواندن و جمع بندی دروس در پایه دوازدهم به این نکته توجه داشته باشید که خلاصه نویسی از مهم ترین نکات در حل تمامی تست ها می باشد. خلاصه نویسی در درس زیست کمی مشکل است ولی جمع کردن نکات مهم در زیست می تواند چاره ساز باشد. پس با جمع کردن نکات در زیست و خواندن درست و خوب فصول زیست می توانید تست های نکته دار را پاسخ دهید.

روش خواندن دروس برای کنکور سراسری

نکته مهم و اساسی این است که روش مطالعه زیست را بدانید. در خواندن زیست فرد ابتدا باید به سراغ جزوه استاد خود برود و بعد از خواندن جزوه و خواندن تمامی مطالب آن به سراغ کتاب درسی و درسنامه رفته و بعد به سراغ تست برود اولین گام در حل نمونه سوال این است که تست ها و سوالات بعد از خواند جزوه باید آموزشی زده شوند یا به اصطلاح تستهای آموزشی در اولویت یادگیری قرار میگیرد.

برای حل تست های آموزشی شما ابتدا به سراغ تستها میروید و بعد از خواندن تست دست به قلم میشوید تا شانس خود را برای حل تست امتحان کنید. به خود زمان میدهید مثلا ۱۰ دقیقه اگر بعد از گذشت این تایم نتوانستید سوال را پاسخ دهید بی درنگ به پاسخنامه رجوع کنید و جواب سوال را با دقت بخوانید و بعد از متوجه شدن از جواب سوال را بار دیگر برای خود حل کنید این پرسه تست زدن های آموزشی جزء مهمترین تکنیک های مطالعاتی می باشد و دانش آموزان با توجه به این تکته می توانند در تمامی دروس نمرات لازم را کسب کنند. بعد از پرسه تست آموزشی زمانی که تمامی دروس حداقل برای یک بار مطالعه شده بود باید وارد فاز تست زنی زماندار بشویم.

بهترین استاد زیست  کنکور کیست؟

بهترین استاد زیست کنکور اولا کسی است که خودش عاشق زیست و تدریس آن باشد و در قدم آخر اگر تحصیلات در زمینه زیست داشته باشد می تواند برای وی مفید باشد ولی مهمترین نکته علاقه و روش تدریس است نه تحصیلات در زمینه زیست.

بهترین استاد زیست باید چنان توانایی در آموزش و تفهیم مطالب به دانش آموزان داشته باشد که دانش آموز فقط به حفظ کردن مطالب نپردازد. استاد محمد همدانی نیز با توجه به سابقه کاری و تجربه و نتایج درخشان حاصل شده از داوطلبان و دانش آموران ایشان به عنوان بهترین استاد زیست کنکور شناخته شده است.

نکته کنکوری

زمانی که وارد فاز زدن تست های زماندار می شوید به این نکته توجه کنید که زمان زدن تست هارا محاسبه کنید که محاسبه کردن زمان زدن تست ها به شما کمک می کند که تست هارا در زمان خود بزنید و با مدبربت کردن زمان خود در حل تست ها بتوانید به کمک تکنیک های تست زنی بهترین نتیجه را کسب کنید. تکنیک های تست زنی و زدن تست ها باتعداد بالا می تواند به شما در زمان تست زدن کمک کند.

برای مشاهده تست های کنکوری بیش تر در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو عضو شوید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بینظیرترینه کاش از اول نمونه تدریس همه رو میدیدم دیر فهمیدم امسال فقط نکته تستش بودم و ده آزمون حرف آخر با اینحال تا 78 حساب کردم منو کشوند بالا از 30 40 کاش بچه ها نمونه تدریس استادارو همرو ببینن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا