پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

زمان ثبت نام در دانشگاه

زمان ثبت نام در دانشگاه ها از اوایل مهر ماه شروع می شود.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گفته سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تا اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد، داوطلبانی که در یکی از کد رشته محل های انتخابی خود پذیرفته شده باشند در هفته اول مهر ماه باید اقدامات لازم را در خصوص ثبت نام خود انجام دهند، مرکز مشاوره آکو در این خبر از زمان ثبت نام در دانشگاه می گوید.

زمان ثبت نام در دانشگاه

پس از اعلام نتایج آزمون سراسری، تمامی دانشگاه ها زمان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود خود را از طریق سایت رسمی خود اعلام می کنند، داوطلبان باید پس از اعلام نتایج به سایت اصلی دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند مراجعه نمایند و اطلاعیه های دانشگاه را در خصوص دانشجویان جدیدالورود مطالعه نمایند و در زمان مقرر شده برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه کنند.

همچنین معاون امور آزمون های سازمان سنجش در خصوص این مساله افرود : نتایج تکمیل ظرفیت و کارنامه سبز داوطلبان نیز در هفته اول مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد.

همچنین داوطلبانی که قصد تغییر رشته یا دانشگاه خود را از طریق کارنامه سبز دارند باید با توجه به شرایطی که در رابطه با این موضوع وجود دارد می توانند اقدامات لازم را به عمل آورند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا