پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 134 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

در این ویدیو به حل تست 134 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. تست 134 زیست شناسی یکی دیگر از سوالات ترکیبی است که از فصل 4 سال دوازدهم طرح شده است.

در هنگام تست زدن این سوال ممکن است دچار اشتباه شوید. پس با دقت گزینه ها را بخوانید.

زیست شناسی یکی دیگر از دروس اصلی در آزمون کنکور می باشد. تست ها را شانسی نزنید و با حفظ آرامش سوال ها را بررسی کنید. توجه داشته باشید که هر تست غلط نمره منفی برایتان خواهد داشت.

در اینجا می توانید به طور خلاصه بودجه بندی زیست کنکور تجربی 1401 را مطالعه کنید.

  • تعداد سوالات: 50 سوال
  • مدت زمان پاسخ گویی به سوالات: 36 دقیقه
  • تعداد سوالات از هر پایه: پایه دهم 16 سوال , پایه یازدهم 18 سوال , پایه دوازدهم 16 سوال

درس خواندن برای کنکور روش های متفاوتی دارد. با انتخاب روش مناسب و اصولی شانس موفقیت شما در آزمون بیشتر می شود. روش خواندن زیست کنکور به شما اصول مطالعه زیست را یاد می دهد.

چرا تحلیل تست 134 کنکور تجربی 1401 مهم است؟

در این نوع سوالات همه گزینه ها بسیار مهم هستند و ممکن است نکاتی داشته باشند که شما را به تله بی اندازند. تحلیل تست 134 این نکات را با حوصله و دقت بررسی می کند.

کتاب درسی زیست شناسی دارای نکات ریز و زیادی است. پس به شما پیشنهاد می کنیم کتاب درسی را به عنوان یک منبع مهم و اصلی بخوانید.

اما در کنار کتاب درسی می توانید از بهترین منابع زیست کنکور 1401 نیز کمک بگیرید.

ابتدا کتاب را چند بار مطالعه کنید و بعد از آن که خوب مفاهیم را دریافت کردید شروع به تست زدن کنید. تعداد تست ها و درجه سختی آن ها را به مرور بیش تر کنید.

توجه داشته باشید که روش مطالعه هر فرد متفاوت است. پس خودتان را با بقیه مقایسه نکنید و برای مطالعه طبق توانایی خودتان از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید.

می تولنید از طریق اینستاگرام مشاوره کنکور آکو سوالات مشاوره ای خود را بپرسید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا