پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجشدانلود آزمون های آزمایشی

دانلود آزمون 26 خرداد 1402 سنجش

آزمون جامع 26 خرداد سازمان سنجش

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.2/5 - (41 امتیاز)

مهلت ثبت نام آزمون 26 خرداد 1402 سنجش که در آخرین اطلاعیه تا 16 خرداد تمدید شده بود را میتوان آخرین آزمون آزمایشی و آخرین دوره آزمون سنجش قبل از کنکور دانست. این آزمون که آخرین آزمون جامع سنجش بود و با بودجه بندی مشابه کنکور برگزار شد، پر مخاطب ترین آزمون این هفته های آخر بود و تقریبا میتوان ادعا کرد که باتوجه به تعداد زیاد داوطلبان، نتیجه این آزمون خیلی به نتیجه کنکور سراسری 1402 نزدیک خواهد بود.

آزمون 26 خرداد 1402 سازمان سنجش همزمان با برگزاری آزمون های قلمچی و گاج بود که البته جامعه اماری شرکت کرده در این آزمون قابل مقایسه با تعداد داوطلبان شرکت کرده در آزمون های دیگر نیست. احتمالا داوطلبانی که مشاور قدر داشته اند یا خودشان برنامه ریزی و تصمیم گیری درستی درباره نحوه شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور دارند، میدانستند که شرکت در آزمون سنجش و دریافت کارنامه آن اهمیت بیشتری خواهد داشت.

اگر موضوع اهمیت آزمون های ازمایشی دیگر فقط نمونه سوالات بیشتر باشد، میتوان به راحتی آزمون 26 خرداد 1402 قلمچی را دانلود کرد اما نمیتوان از تحلیل کارنامه آزمون های سنجش به این راحتی ها گذشت!

برای تحلیل کارنامه آزمونت و پیشبینی نتیجه انتخاب رشته ات با شماره 02633408944  مشاوره تحصیلی آکو همراه باش.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

به هرحال اگر در آزمون 26 خرداد 1402 سنجش شرکت نکردی یا به هر دلیلی به دنبال سوالات و پاسخنامه آخرین آزمون جامع سنجش هستی، در ادامه لینک دانلود ها رو دنبال کن.

دانلود آزمون 26 خرداد 1402 سنجش

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. با تشکر از تون که سوالا و پاسخ تشریحی جامع سنجش رو گذاشتید ،به کانال تلگرام ارجاع ندادید ملتو

دکمه بازگشت به بالا