پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور منزبان تخصصی

قبولی در کنکور زبان با کمک مشاور تخصصی

مشاوره کنکور زبان تخصصی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

زبان یکی از آن رشته‌ها است که از هر گروهی می‌توانید در آن شرکت کنید و رقابت در آن تا حدودی سخت است. از طرفی تعداد نفراتی که در دانشگاه‌های سراسری پذیرفته می‌شوند، بسیار کم هستند و از این رو رقابت سخت است. قبولی در کنکور زبان انگلیسی با کمک مشاور تخصصی بسیار راحت‌تر خواهد بود. با این کار شما امتیاز بالاتری خواهید داشت تا بتوانید به نتیجه برسید. مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو کرج همراه شماست.

قبولی در کنکور زبان با کمک مشاور کنکور زبان تخصصی چگونه است؟

قبولی در کنکور زبان با کمک مشاور تخصصی یک امر بسیار عاقلانه است، اگر هدفتان یکی از رشته های برتر کنکور زبان باشد. الزاماً موفقیت به معنای مطالعه زیاد نیست. کیفیت درس خواندن بسیاری از نکات را تعیین می‌کند. تیم مشاوران آکو در کنارتان خواهد بود تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

به عنوان اولین نکته باید بگوییم که برای قبولی در کنکور زبان مشاور تخصصی در دو زمینه فعالیت می‌کند. اول از همه بحث روحیات و تغذیه است و مورد دوم بحث برنامه ریزی صحیح است. هر کدام از این موارد به شرح زیر است.

مرکز مشاوره تخصصی کنکور زبان با مشاور های برتر کنکور ایران

روحیات و تغذیه صحیح برای قبولی در کنکور زبان تخصصی

تغذیه صحیح اصول اولیه است که باید هر فرد در طول زندگی خود رعایت کند. مهم‌ترین بحث درباره رعایت تغذیه صحیح در سال کنکور، نوع مواد غذایی مصرفی است. به خصوص مواردی که درطول روز خود کنکور مصرف می‌شود. تغذیه یکی از موارد اصلی تاثیر گذار بر روحیه است. کنکور زبان انگلیسی تخصصی کلا کمی گنگ است و از طرفی ممکن است که شما آن را به عنوان گزینه دوم در نظر گرفته باشید. این مشاور انگیزه لازم را در وجود شما به وجود می‌آورد تا بتوانید کار کنید.

بیشتر بخوانید: تغذیه صحیح برای سال کنکور

بررسی بودجه بندی برای قبولی در کنکور تخصصی زبان

مشاور کنکور تخصصی زبان فرقی که با مشاور عادی برای شما ایجاد می‌کند در این قسمت است. شاید همه مشاوران در حوزه کنکور بدانند که تعداد سوالات در هر آزمون چه میزان است، اما بیان نکات کلیدی در هر کدام کار مشاور است. در همه سایت‌ها شما تقسیم بندی کلی از سوالات می‌بینید، نهایت تقسیم بندی تعداد سوال است. یعنی این که لغات و واژگان چند سوال از تست‌های تخصصی زبان را دارد.

در حالی که فرد متخصص این حوزه روی سوالات سال‌های اخیر کاملاً اشراف داشته و هر ساله مانند یک داوطلب این سوالات را دیده است. پس می‌تواند به صورت دقیق بگوید که تراکم سوالی مربوط به کدام درس است. این کار باعث هدفمند شدن شما می‌شود. به خصوص این که شما همزمان برای یک آزمون دیگر در حال آماده شدن هستید. وقت کافی ممکن است نداشته باشید و بخواهید در زمان صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید: آنالیز بودجه بندی دروس تخصصی کنکور زبان

تکنیک آموزی برای موفقیت در کنکور زبان انگلیسی تخصصی

مورد مهم بعدی که برای قبولی در کنکور زبان بسیار اهمیت دارد، دانستن تکنیک‌ها است. مشاوران تخصصی رشته های نظری روش ها و تکنیک هایی را برای خواندن زبان پیشنهاد میکنند که برای درس زبان دفترچه عمومی به داوطلبان بیان می‌کنند. این روش اما در مطالعه زبان تخصصی کارساز نیست و شما به مشکل بر می‌خورید. پس باید چه کاری انجام داد؟

دانستن روش حفظ لغات متنوع مانند نوشتن در نوت و روش‌های مختلف متن خوانی از مهم‌ترین نکات خواهد بود. دو متن با تعداد سوال بالا مهم‌ترین قسمت در زبان تخصصی است. کسانی که روش‌های بهتر و سریع‌تر بلد هستند، قطعاً موفق‌تر خواهند بود. یکی از روش‌ها روخوانی ساده متن، خواندن سوالات و مطالعه دقیق متن است. البته روش‌های متنوعی در این باره وجود دارد.

آموزش تکنیک های تست زنی تخصصی برای کنکور زبان در مرکز مشاوره کنکور آکو

نکته بعدی که برای قبولی در کنکور زبان باید بدانید بحث تست های گرامر است. دیگر خبری از سوالات در حد و اندازه گرامر کتاب نیست. مواردی سطح بالاتر در انتظارتان است. خواندن منابع درست مهم است. شاید شما موارد زیادی را بدانید، اما باید در سطح کنکور سوال حل کنید تا به سبک آن عادت کنید. البته عموماً تست‌های زبان دارای قاعده خاصی است. یعنی این که فلان واژه یا حرف آمد، جواب فلان کلمه خواهد شد. مشاوران در این حوزه تبحر دارند.

مورد بعدی در مورد تست زنی است. شما زمانی که ذهنتان قفل می‌کند گزینه ای به جز تغییر درس ندارید، اما در دفترچه تخصصی چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. از طرفی سوالات همگی به زبان انگلیسی و دارای یک چالش متوسط هستند، از این رو مهم است که چگونه تست بزنید و انرژی خود را تقسیم کنید.

برنامه ریزی صحیح با مشاور تخصصی کنکور زبان

یک پایه اصلی قبولی در کنکور زبان با کمک مشاور تخصصی کنکور زبان، بحث برنامه ریزی است. برنامه ریختن وقتی یک رشته دارید، شاید آسان باشد، اما اگر می‌خواهید تا آخرین لحظه شانس خود را در دو رشته نگه دارید، مشاوره تخصصی کنکور زبان میتواند بهترین برنامه را به وجود آورد. در بین نفرات برتر این رشته عموماً حرف اول را میزان معلومات زده که الزاماً با میزان تایم بیشتر همراه نبوده است. بلکه مطالعه منابع درست این تمایز را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: مشاوره و برنامه ریزی رایگان برای کنکور زبان

برخی افراد نیز به طور کلی روی زبان برنامه ریزی می‌کنند، در این حالت نیاز به یک فرد متخصص در این حوزه دارند تا بتوانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. حواستان باشد که این مشاوران هستند که همه چیز را تعیین خواهند کرد. بر این اساس یک مشاور متخصص صرفاً چند زنگ مطالعه زبان در برنامه نمی‌گذارد. او دقیقاً مشخص خواهد کرد که در هر تایم مطالعاتی چه درسی را بخوانید و از چه حوزه‌ای. او تلاش می‌کند تا متناسب با تعداد سوال و ارزش آن این تایم را تقسیم کند.

به طور مثال همه می‌دانیم که یک سوال در مورد واژ و تک واژ وجود دارد، اما به علت سلیقه ای بودن طراحان عموماً اساتید و مشاوران بیان می‌کنند که وقت زیاد روی این مبحث نگذارید. این همان کاری است که مشاور متخصص در مورد سوالات زبان در صورت نیاز انجام می‌دهد که از اشراف روی سوال های طراحی شده و پاسخ‌هایشان دارد.

زمانبندی و برنامه ریزی تخصصی برای قبولی در کنکور زبان با مشاور

انتخاب رشته تخصصی کنکور زبان  با مشاور کنکور زبان تخصصی

مشاور یک سال تحصیلی را در کنار شما بوده است و به خصوصیات اخلاقی شما اشراف دارد. در کنار آن می‌بیند که در کدام بخش از سوالات زبان قوی‌تر هستید و با علاقه بیشتری می‌خوانید. از این رو می‌تواند در تعیین رشته دانشگاهی بسیار به شما کمک کند. با توجه به این که رشته‌ها تفاوت زیادی در بازار کار دارند، این انتخاب درست بسیار حائز اهمیت است.

مورد بعدی در بحث انتخاب رشته موضوع تعیین کردن دانشگاه‌ها است. از طرفی محدودیت قبولی سراسری وجود دارد. از این رو باید بتوانید به درستی چیدمان کنید. دیده شده که برخی تنها به علت عدم چیدمان درست، نتوانسته اند در بهترین رشته های زبان دانشگاه سراسری قبول شوند.

برای تماس با دپارتمان مشاوره تحصیلی آکو میتوانید با شماره تماس مجموعه 02633408944 ارتباط برقرار کنید و یا از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو با مشاوران ما همراه باشید.

آیا روش کاری برای قبولی در کنکور زبان با کمک مشاور تخصصی تفاوت دارد؟

بله. مشاور تخصصی کنکور زبان روش‌های بیشتری را می‌داند و از طرفی اشراف دقیق تری بر رشته ها و رتبه های قبولی در کنکور زبان دارد.

مزیت داشتن مشاور تخصصی کنکور زبان انگلیسی چیست؟

برنامه ریزی بهتر، بیان روش‌های تست زنی بهتر، شناخت دقیق‌تر از سوالات و درنهایت تضمین قبولی در کنکور تخصصی زبان.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا