مشاور منزندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی محمد نوکنده فیزیک کنکور

بهترین استاد فیزیک کنکور ایران

4.7/5 - (71 امتیاز)

وای خدا چرا انقدر فیزیک سنگینه؟ چرا هیچ جوره نمیفهممش ؟ اووووووووووف اخه چرا انقدر این فرمول‌ها و مدارها نامفهومه! این چه وضعشه چرا هیچکس نیست همراهیم کنه تا یاد بگیرم، من بهترین استاد فیزیک کنکور رو میخوام تا بهم این درس رو یاد بده. شنیدم محمد نوکنده فیزیک کنکور رو قورت میده. همون خوبه… هرچقدر که باشه پول کلاساشو میدم!

یه لحظه بزن رو ترمز و به حرفای من گوش کن!

سلام رفیق قشنگ من. میدونیم که مسیر کنکور می‌تونه برات خیلی سخت و پر ار استرس باشه؛ تو این مسیر که پر از اطلاعات درست و غلطه، تیم مشاوره آکو تمام تلاشش رو می‌کنه کنار شما باشه و هر راهنمایی و مشاوره‌ای که نیاز دارید رو ارائه بده تا شما این مسیر رو بهتر و با نتیجه‌ای که می‌خواهید تموم کنید.

فیزیک درسی است که باعث رعب وحشت تمامی دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی می‌شود، درسی بسیار مهم با ضریب بالا و سختی زیاد که باعث شده همه ازش دوری کنند و با بی میلی تمام به مطالعه‌اش بپردازند. درسی که دارای محاسبات سنگین است و حل مدارهایش هر داوطلبی را کلافه می‌کند!

درسی که در ارتفاعات بالا نیاز به گرفتن دمای موجود و در یخچال‌ها و ماشین‌های مختلف دارد و به کارگیری فرمول‌های وحشتناک از کمترین کارهایی است که باید انجام دهید. اما اگر بتوانید استادی را انتخاب کنید که مهارت و تسلط خوبی بر فیزیک دارد و شما با روش تدریس و کلاس‌هایش ارتباط برقرار می‌کنید، فیزیک می‌تواند درس شیرین و جذابی هم باشد و مفاهیم آن را به خوبی یاد بگیرید.

سابقه استاد محمد نوکنده فیزیک

این‌بار صحبت از فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف تهران است. کسی که با کار فوق العادش باعث افتخار دانش آموزان خود شده‌است . جناب آقای محمد نوکنده کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی، استادی خبره و منحصربه فرد، استادی که رضایت اکثر دانش آموزان خود را داشته و هر جا اسم درصدهای بالا در فیزیک آورده شود، نام او نیز بی شک خواهد آمد.

محمد نوکنده فیزیک را در مدارس برتر تهران تدریس کرده‌است و بهترین استاد فیزیک در آموزشگاه‌های موجود، استاد پروازی استان اصفهان نصف جهان و همینطور استان زیبای تبریز و اهواز می‌باشد. سابقه تدریس ایشون حدود ۲۵ سال است و در زمینه‌ی فعالیت خود کتاب‌ها و جزوه‌های مختلفی را در انتشارات مختلف از جمله اندیشه فائق، خیلی سبز و تخته سیاه تالیف کردند.

آموزشگاه آنلاین کلاسینو و انتشارات خیلی سبز، از معروف‌ترین تیم‌های آموزش کنکور هستند که از مهارت استاد محمد نوکنده فیزیک در کلاس‌ها و چاپ کتاب‌های خود بهره برده‌اند.

محمد نوکنده فیزیک

روش تدریس فیزیک نوکنده

محمد نوکنده استادی است که به ندرت در کلاسش می‌توان شاهد بحث‌های بیهوده و حواشی بود و دارای فن بیانی قوی در تدریس است. به گفته ایشون و البته طبق آنالیز سوالات فیزیک کنکور ، از سال ۹۹ سوالات فیزیک به شدت مفهومی شده‌است و در ابتدا نیاز به فهم کامل مبحث دارد؛ به همین خاطر است که ایشون در تدریس‌هایشان تمام مطالب را به طور کامل و مفهومی بازگو می‌کنند.

تا حدودی خط فکری فیزیک نوکنده نزدیک به طراحان کنکور می‌باشد و در سال ۹۹ از دید دانش آموزانشان ۸۰ درصد از مطالب برایشان تکراری بوده‌است و انقدر در کلاس تست‌های سخت با تنوع بالا حل می‌کنند که دانش آموزان در کنکور با اکثر سوالات آشنا هستند و با مفهوم جدیدی رو‌به‌رو نمی‌شوند.

اره اینجوریاست رفیق من مهندس محمد نوکنده گنگش بسیار بالاست اما نمیتوان نقاط ضعف تدریس بهترین استاد فیزیک کنکور را نیز نادیده گرفت.

برای دانلود جزوه جمع بندی فیزیک کنکور استاد محمد نوکنده کلیک کنید.

نقاط ضعف فیزیک نوکنده

از نقاط ضعف استاد نوکنده فیزیک کنکور می‌توان به جدی بودن ایشون در کلاس اشاره کرد و بعضی از دانش آموزان به این باورند که بخشی از مطالب به خوبی به بچه ها تفهیم نمی‌شود. به علاوه خیلی کم شاهد حل و تشریح سوالات مفهومی به ویژه برای امتحانات نهایی در کلاس‌های بهترین استاد فیزیک کنکور هستید.

کم اهمیت دادن به پایه دهم نیز از دیگر مشکلات کلاس‌های فیزیک نوکنده است ولی خب متاسفانه از سال ۹۹ شاهد این هستیم که به طور یکسان از هر سه پایه سوال طرح می‌شود پس لازم است که این استاد روند تدریس خود را عوض کند.

به گفته شاگرادان، محمد نوکنده فیزیک کنکور را در سطح بالایی تدریس می‌کند و کلاس‌های وی برای دانش آموزان سطح پایین تر کمی خسته کننده و بی‌ثمر خواهد بود.

نقاط قوت استاد نوکنده فیزیک

استاد نوکنده به عنوان یکی از مدرسین برتر فیزیک، در کلاس‌های خود چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری، از دانش آموزان به طور مرتب آزمون می‌گیرد تا از روند آن‌ها مطلع شود و دانش آموزان هم ایرادات خود را پیدا کنند. همین موضوع یکی از عواملی است که استرس بچه‌ها را در جلسه آزمون کمتر می‌کند. هرچه شما در آزمون‌های بیشتری شرکت کرده‌باشید، با سوالات بیشتری مواجه شده‌اید و آمادگی بالاتری هم خواهید داشت.

در تمام مدت کلاس فیزیک نوکنده، امکان رفع اشکال برای همه دانش آموزان فراهم است و برای همه به طور یکسان تلاش می‌کنند. اغلب سوالات آزمون‌های خود را از طریق برنامه آزمون ساز با سطح بالا طراحی می‌کند. همچنین ایشان تمام سوالات آزمون‌های آزمایشی همانند گاج، گزینه دو، قلم چی را در کلاس‌هایش تحلیل می‌کند در صورتی که زمان مورد نیاز برای آموزش تمام شده‌باشد؛ یعنی آموزش درست مفاهیم و مباحث در درجه اول اهمیت دارد.

از نقاط قوت مهم دیگر هم میتوان به ارائه جزوه نکات تستی فیزیک که بسیار بسیار کاربردی است و همچنین استراتژی های ناب و خاص ایشون در تدریس و تفهیم اشاره کرد.

بیوگرافی زندگی شخصی بهترین استاد فیزیک کنکور

تا به حال اطلاع دقیقی از زندگی شخصی بهترین استاد فیزیک کنکور در دسترس قرار نگرفته است به همین علت برای اطمینان خاطر و جهت جلوگیری از بیان مطالب نادرست، مجموعه ما صحبتی در این مورد نخواهد کرد. اما می‌توانید مقایسه محمد نوکنده و مهدی یحیوی، دو استاد برتر کنکور ایران را در سایت مشاوره تحصلی کنکور آکو مشاهده کنید.

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری آکو

از اساتیدبرتر دیگر در درس فیزیک در مجموعه  آکو میتوان به استاد رئیسی اشاره کرد. استادی به نام و کاربلد ، فردی فوق العاده مهربان و خوش‌رو که همین امر سبب ارتباط قوی رئیسی با شاگردان می‌شود. اما قابل توجه است که در حین مهربانی بسیار سخت‌گیر است و هیچ جوره در مقابل شاگردانی که در درس کم کاری می‌کنند کوتاه نمی‌آید. استاد رئیسی با جدیت تمام به طور کامل تمام مطالب را به دانش آموزان خود یاد می‌دهد.

مشاوره تحصیلی کنکور آکو مثل همیشه بهترین‌ها رو برای شما می‌خواهد.به هرحال ممنون از وقتی که گذاشتین عزیزای دلم مطمئن باشین اگر چیزی را بخواهید حتما بهش دست پیدا می‌کنید در صورتی درخواست راهنمایی و خروج از سردرگمی دارید، میتوانید با ما از طریق شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ یا اینستاگرام مرکز مشاوره کنکور آکو در ارتباط باشید.

 

استاد محمد نوکنده خوبه؟

خوب از نظر هر کسی متفاوته پس بهتره درباره روش تدریس و کلاس های فیزیک نوکنده اطلاعات کس بکنی و در آخر خودت تصمیم بگیری.

کلاس های فیزیک آنلاین محمد نوکنده کجاست؟

آموزشگاه های مطرحی مثل آموزشگاه کنکور کلاسینو از تدریس فیزیک محمد نوکنده استفاده کردن و کلاس های آنلاین فوق العاده ای برگزار کردن.

روش تدریس محمد نوکنده بهترین استاد فیزیک کنکور چگونه است؟

روش تدریس فیزیک نو کنده کاملا کنکوری و تستی است. که البته این یکی از نقاط ضعف وی نیز محسوب میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا