پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور منزندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی محمد نوکنده فیزیک کنکور

بهترین استاد فیزیک کنکور ایران

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.7/5 - (71 امتیاز)

وای خدا چرا انقدر فیزیک سنگینه؟ چرا هیچ جوره نمیفهممش ؟ اووووووووووف اخه چرا انقدر این فرمول ها و مدار ها نامفهومه  این چه وضعشه چرا هیچکس نیست همراهی کنه، چرا کسی نیست کمک کنه. من بهترین استاد فیزیک کنکور رو میخوام تا بهم این درس رو یاد بده. شنیدم محمد نوکنده فیزیک کنکور رو قورت میده. همون خوبه… هرچقدر که باشه پول کلاساشو میدم!

یه لحظه بزن رو ترمز و به حرفای من گوش کن!

سلام رفیق قشنگ من. خستگیاتو از جون دل خریدارم ، نبینم دلت رو غصه گرفته باشه ما کنارتیم و همراهت هستیم ، از اول تا اخرش آموزشگاه کنکور و مرکز مشاوه تحصیلی کنکور اکو همه جوره ازت حمایت می کنند و بهترین راهکار هارو بهت نشون میدن پس با ما همراه باش تا در کنارهم به بهبود شرایطت کمک کنیم.

فیزیک درسی است که باعث رعب وحشت تمامی دانش اموزان رشته تجربی و ریاضی می باشد، درسی بسیار مهم با ضریب بالا و سختی بی چون و چرا باعث شده همه ازش دوری کنند و با بی میلی تمام به مطالعه اش بپردازند. درسی که دارای محاسبات سنگین است و حل مدارهایش جان هر داوطلبی را میگیرد!

درسی که در ارتفاعات بالا نیاز به گرفتن دمای موجود و در یخچال ها و ماشین های مختلف دار و به کار گیری فرمول های وحشتناک از کمترین کارهایی است که باید انجام دهید. اما اساتیدی هستند که کمک میکنند تا با لذت تمام این درس را بیاموزید. و ثابت میکنند که همیشه این درس تلخ نیست و گاهی به شدت شیرین است. کلاس های فیزیک نوکنده میتونه نظرتو 180 درجه تغییر بده!

محمد نوکنده بهترین استاد فیزیک کنکور

سابقه استاد محمد نوکنده فیزیک

اینبار صحبت از فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف تهران است. کسی که با کار فوق العادش باعث افتخار دانش اموزان خود شده است . جناب آقای محمد نوکنده کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی ، استادی خبره و منحصربه فرد ، استادی که همه جا به نیکی ازش یاد میشود و هر جا اسم درصد های بالا در فیزیک اورده شود نام او نیز بی شک خواهد امد.

محمد نوکنده فیزیک را در مدارس برتر تهران تدریس کرده است و بهترین استاد فیزیک در اموزشگاه های موجود، استاد پروازی استان اصفهان نصف جهان و همینطور استان زیبای تبریز و اهواز می باشد. سابقه تدریس ایشون حدود 25 سال می باشد ایشون در زمینه ی فعالیت خود کتاب های مفیدی را از جمله اندیشه فائق ، خیلی سبز و تخته سیاه تالیف کردند.

آموزشگاه آنلاین کلاسینو و انتشارات خیلی سبز، از معروف ترین تیم های آموزش کنکور هستند که از مهارت استاد محمد نوکنده فیزیک در کلاس ها و چاپ کتاب های خود استفاده کرده اند.

روش تدریس فیزیک نوکنده

محمد نوکنده استادی است که به ندرت در کلاسش میتوان شاهد بحث های بیهوده شد و دارای فن بیانی قوی در تدریس است. به گفته ایشان و البته طبق آنالیز سوالات فیزیک کنکور ، از سال 99 سوالات فیزیک به شدت مفهومی شده است و نیاز به فهمیدن کامل دارد به همین خاطر است که ایشون در تدریس هایشان تمام مطالب را به طور کامل و مفهومی بازگو میکنند.

تا حدودی خط فکری فیزیک نوکنده نزدیک به طراحان کنکور می باشد و در سال 99 از دید دانش اموزانشان 80 درصد از مطالب برایشان تکراری بوده است و انقدر در کلاس تست هایی سخت با تنوع بالا حل میکنند که هر دانش اموزی که در کلاسش باشد خیالش راحت میشود برای روز کنکورش با سوال های عجیب و غریب روبرو نمیشود.

اره اینجوریاست رفیق من مهندس محمد نوکنده گنگش بسیار بالاست اما نمیتوان نقاط ضعف تدریس بهترین استاد فیزیک کنکور را نیز نادیده گرفت.

برای دانلود جزوه جمع بندی فیزیک کنکور استاد محمد نوکنده کلیک کنید.

نقاط ضعف فیزیک نوکنده

از نقاط ضعف استاد نوکنده فیزیک کنکور میتوان به جدی بودن ایشون در کلاس اشاره کرد و بعضی از دانش اموزان به این باورند که بخشی از مطالب به خوبی به بچه ها تفهیم نمیشود. به علاوه خیلی کم شاهد حل و تشریح سوالات مفهومی به ویژه برای امتحانات نهایی در کلاس های بهترین استاد فیزیک کنکور هستید .

کم اهمیت دادن به پایه دهم نیز از دیگر مشکلات کلاس های فیزیک نوکنده است ولی خوب متاسفانه از سال 99 شاهد این هستیم که به طور یکسان از هر سه پایه سوال طرح میشود پس لازم است که این استاد روند تدریس خود را عوض کند.

به گفته شاگرادان، محمد نوکنده فیزیک کنکور را در سطح بالایی تدریس میکند و کلاس های وی برای دانش آموزان سطح پایین تر کمی خسته کننده و بی ثمر خواهد بود.

نقاط قوت استاد نوکنده فیزیک

استاد نوکنده فیزیک در کلاس هایشان چه حضوری و چه مجازی آزمون جهت اطلاع از روند دانش اموزان برگزار میشود که سطح این سوالات بسیار خوب و به استاندارد کنکور نزدیک است. همین موضوع در روز کنکور باعث میشود دیگر دلهره ای برای دانش اموزان باقی نماند.

در تمام مدت کلاس فیزیک نوکنده، امکان رفع اشکال برای همگان فراهم است و برای همه به طور یکسان از جون و دل مایه میزارند. اغلب سوالات  ازمون های خود را از طریق برنامه ازمون ساز طراحی میکند و سطح بالایی دارند. همچنین ایشان تمام سوالات ازمون های ازمایشی همانند گاج ، گزینه دو، قلم چی را در کلاس هایش در صورت وجود وقت تحلیل میکند.

از نقاط قوت مهم دیگر هم میتوان به ارائه جزوه نکات تستی فیزیک که بسیار بسیار کاربردی است و همچنین استراتژی های ناب و خاص ایشون در تدریس و تفهیم اشاره کرد.

بیوگرافی زندگی شخصی بهترین استاد فیزیک کنکور

تا به حال اطلاع دقیقی از زندگی شخصی بهترین استاد فیزیک کنکور در دسترس قرار نگرفته است به همین علت برای اطمینان خاطر و جهت جلوگیری از بیان مطالب نادرست ، مجموعه ما صحبتی در این مورد نخواهد کرد. اما میتوانید مقایسه محمد نوکنده و مهدی یحیوی ، دو استاد برتر کنکور ایران را در وبسایت مشاوره تحصلی کنکور آکو مشاهده کنید.

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری آکو

از اساتیدبرتر دیگر در درس فیزیک در مجموعه  اکو میتوان به استاد رئیسی اشاره کرد. استادی به نام و کاربلد ، فردی فوق العاده مهربان و خوشرو که همین امر سبب ارتباط قوی رئیسی با شاگردان میشود. اما قابل توجه است که در حین مهربانی بسیار سخت گیر است و هیچ جوره در مقابل شاگردانی که در درس کم کاری میکنند کوتاه نمی اید. استاد رئیسی با جدیت تمام به طور کامل تمام مطالب را به دانش اموزان حود یاد میدهد.

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور آکو مثل همیشه بهترین ها رو برای شما میخواد.به هرحال ممنون از وقتی که گذاشتین عزیزای دلم مطمئن باشین اگر چیزی را بخواهید حتما بهش دست پیدا میکنید در صورتی درخواست راهنمایی و خروج از سردرگمی دارید، میتوانید با ما از طریق شماره 02633408944 یا اینستاگرام مرکز مشاوره کنکور آکو در ارتباط باشید.

استاد محمد نوکنده خوبه؟

خوب از نظر هر کسی متفاوته پس بهتره درباره روش تدریس و کلاس های فیزیک نوکنده اطلاعات کس بکنی و در آخر خودت تصمیم بگیری.

کلاس های فیزیک آنلاین محمد نوکنده کجاست؟

آموزشگاه های مطرحی مثل آموزشگاه کنکور کلاسینو از تدریس فیزیک محمد نوکنده استفاده کردن و کلاس های آنلاین فوق العاده ای برگزار کردن.

روش تدریس محمد نوکنده بهترین استاد فیزیک کنکور چگونه است؟

روش تدریس فیزیک نو کنده کاملا کنکوری و تستی است. که البته این یکی از نقاط ضعف وی نیز محسوب میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا