پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اردو و پانسیون مطالعاتی

اردوی مطالعاتی نوروز کنکور انسانی با برنامه درسی متفاوت تر ازقبل

برنامه ریزی برای عید کنکور 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آیا تابه حال به اردوی مطالعاتی کنکور متفاوتی دعوت شده ای ؟  آیا میدونستی با یه اردوی  مطالعاتی به همراه  برنامه درسی مخصوص نوروز مناسبی میتونی قبولی 100% را در کنکور امسال تجربه کنی !!! اردویی که میتوان با آن شاخ غول کنکور را بشکنی. میدونی انکار که در سال کنکور تو رستم و در مقابلت دیو سفید شاهنامه کنکور قرار دارد در یک میدان نبرد و تو باید انقدر فنون جنگی بلد باشی که بتونی این غول رو از پا دربیاری.

اما بیایید یک قدم فراتر بریم و ببینیم واقعا اهداف اردوی مطالعاتی چیست؟ این اردوی مطالعاتی چه کمکی برای پشت سر گذاشتن کنکورانسانی سال 1402 به ما میکند؟ آیا در این اردوی مطالعاتی میتوان کتب زیادی رامطالعه کرد؟ در این اردوی مطالعاتی تمامی زمان صرف مطالعه خواهد شد یا زمانی برای استراحت و تفریح داریم؟ اصلا کنکور انسانی نیاز به اردوی مطالعاتی دارد یا با همان مطالعه روزانه میشه یک رشته و دانشگاه خوب قبول شد؟

IMG 20190512 101713 951 626x321 1

اردوی مطالعاتی مناسب حال هوای بچه های علوم انسانی

هنوز تصمیم نگرفتی برای کنکور چه طور برنامه ریزی کنی؟ از بهترین پانسیون کرج اطلاع داری؟ کجارو میتونی پیدا کنی که با خیال راحت یه برنامه درسی درست اصولی داشته باشی برای کنکوری بدون استرس!!

خبر خوب اینکه همه دانش آموزان کنکوری به این برنامه ویژه رتبه های برتر دعوت هستند. اردو نوروزی یه فرصت مناسب 2هفته ای برای درس خوندن با برنامه ریزی هدفمند است. اما شاید یک بررسی کلی شاگردانی که سالهای گذشته اردو نوروزی شرکت کرده اند و نتیجه رضایت بخشی داشتند بتونه مارو به اندازه کافی از ثبت نام در اردو نوروزی مخصوص کنکور انسانی مطمئن کنه.

هرسال دانش آموزان زیادی برای کنکور ثبت نام میکنن که حدود %30 آنها داوطلبین کنکور انسانی هستند. داوطلبان این کنکور رو به افزایش اند هرچند هنوز هم پر طرفدار ترین کنکور سراسری کنکور تجربی است اما انسانی در میان سه رشته نظری مقام دوم را دارد.

طبق آمار دانش آموزان بهره مند از اردوهای برگذار شده در سال گذشته ، بیشترین قبولی ها در رشته های برتر کنکور انسانی بوده اند. هرچند که داوطلبان بی شک باتوجه به علایقشان انتخاب رشته کنکور انجام میدهند اما رشته های مدیریت، روانشناسی، علوم تربیتی ، حقوق و دبیری در دانشگاه های فرهنگیان پرطرفدار ترین رشته ها در گروه انسانی در سال گذشته بوده است.

این رشته ها از بهترین رشته های علوم انسانی است که شما عزیزان میتوانید با حضور در اردوی مطالعاتی ما با برنامه ریزی مناسب و مشاوران برجسته به نتیجه مطلوب برسید.

برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان از میزان ضرایب تاثیر گذار دروس برای قبولی در این رشته نمونه ای را عنوان میکنم.

به عنوان مثلا داوطلبی که تمایل دارد برای ادامه تحصیل رشته حقوق را انتخاب کند باید از میان دروس علوم انسانی، عربی ، ریاضی ، ادبیات فارسی را بیشتر مطالعه کنند و ضرایب دروس به ترتیب،ادبیات فارسی(4)، ریاضی و عربی(3)رابه خود اختصاص داده است و فراگیر میتواند وقت بیشتری را برای مطالعه این عناوین درسی اختصاص دهد.

خب برنامه ریزی درسی برای داشتن ضریب متناسب با رشته مورد نظر بی شک لازم و ضروری است اما چطور برنامه درسی به ما کمک میکند؟ برنامه ای که برای ما طراحی شده باشد مثلا اگر از تیر شروع به خواندن کرده ایم و الان اوضاع خوبی داریم باید برنامه تکمیل کننده و جمع بندی داشته باشید اما اگر مثل رستگار رحمانی با تاخیر به فکر رتبه برتر شدن افتاده اید، قطعا یک برنامه جمع بندی به درد شما نمیخورد و باید جمع بندی و پیشروی را همزمان داشته باشید.

اردوی مطالعاتی کنکور

اردو کنکور مناسب دانش آموزش که از مهر مطالعات خود را آغاز میکنند

دانش آموزانی که ازمهر مطالعات خود را آغاز میکنند زمانی بیشتر ومناسب تری دارند و برای آماده شدن کنکور برنامه درسی انها با فشردگی کمتری نسبت به سایر دانش آموزان دیگر نوشته میشود.اگر داوطلبان عزیزی که از مهر درس خوانده اند پایه دوازدهم هستند باید زمانی برای مطالعه دروس عمومی وتخصصی داشته باشند چون پیش رو آزمون نهایی را دارند. اما فراگیرانی که فارغ التحصیل شده اند باید وقت برای تمامی دروس چه تخصصی و عمومی بگذارند.

برنامه درسی خود را میتوانید به صورت رایگان در پایان صفحه به صورت جدول هفتگی مشاهده کنید و یا از طریق صفحه پرسش و پاسخ کنکوری آکو سوالات خود را درباره مشاوره و برنامه ریزی درسی در عید نوروز بپرسید.

اردو نوروزی در کرج برای کنکور انسانی

اردو ی نوروزی مناسب دانش آموزانی که از بهمن مطالعات خود را آغاز میکنند

دانش آموزانی که مطالعات خود را با کمی تاخیر آغاز میکننددرست است فرصت های قبل خود را از دست داده اند ولی میتوانند با برنامه مناسب تر و تاحدی فشرده تر این زمان ازدست رفته خودرا به بهترین روش مدیریت کرده و جبران کنند فراگیران گرامی که پایه دوازدهم هستند باید برای پشت سرگذاشتن آزمون نهایی خود زمان خود رابرای دروس عمومی واختصاصی مدیریت کرده و میتوانند از برنامه درسی زیر استفاده کنند.

فراگیران گرامی فارغ التحصیل باید زمان خود را برای تمامی دروس اختصاصی بگذارند و اگر در امتحانات ترمیم معدل شرکت نمیکنند بیخیال دروس عمومی و دروسی مثل سلامت و بهداشت و مدیریت خانواده شوند.

فراگیرانی که مطالعات خود را از بهمن و اسفند ماه آغازمیکنند هرچند زمان کمی برای مطالعات خود دارند ولی با کمک مشاور و برنامه ریزی دقیق و اصولی و پشتیبانی دقیق میتوانند وقت طلایی خود را مدیریت کنند و به نتیجه مطلوب نهایی برسند.

ممکن است برنامه درسی داوطلبان اسفندی مقداری فشرده باشد اما ناامیدی در کنکور معنی ندارد و برای موفق شدن اولین نکته امید و اعتماد بنفس است.

 

دانش آموزان دوازدهم و شروع از اسفند برای کنکور

فارغ التحصیلان گرامی باید تمام دروس تخصصی را با برنامه دقیق مطالعه کنند و دانش آموزان پایه دوازدهم بهتر است زمان خود را برای مطالعه دروس تخصصی و عمومی داشته باشند و حتی در یک اردو نوروزی مناسب با پشتیبانی مناسب میتوانند به رفع اشکال دروس خود اقدام کنند.

اگر دانش آموزان پایه دوازدهم هستید بهتر است زمان خود را برای دروس تخصصی بگذارید. هرچند که قابل ذکر است که تمامی وقت شما صرف مطالعه نمی شود در کنار ساعات مطالعه شما عزیزان زمانی برای تفریح و استراحت در نظر گرفته شده است که به انتخاب خود شما امکان پذیر است.

شما و آرامش روانی و سلامت جسمی شما حتی در دوران نوروز برای ما مهم است و بی شک ورزش و تفریح کردن در سال کنکور مانع بزرگی برای افسردگی و عامل ایجاد انگیزه و شادمانی است.

images 2

اردو عید نوروز، کنکور، برنامه درسی …… آیا اینها کارهم امکان پذیر

اردو نوروزی و برنامه درسی کنکور کنارهم مگه میشه؟ بله امکان پذیر هست. در ابتدا امر باید از محیط آرام و با انگیزه که پانسیون در اختیار شما میگذارد را توصیف کنیم.

پانسیون های کنکور مختلف که در آن شما را برای آشنای با محیط کنکور و چگونه تست زدن ،  مدیریت زمان برای روز آزمون ، حضور مشاوران در این پانسیون ها و اساتید برتر ما که شما را راهنمایی میکنند که هدف غایی خود برسید و کامروا شوید.

پانسیون کنکور با حال هوای منطق وفلسفه همراه با آرایه های ادبی( تشبیه ،استعاره )آمار احتمالات ،ادبیات ،آیین نگارش، عربی ، اقتصادو……..

در این پانسیون ها فرا گیران به انتخاب خود میتواندبه صورت گروهی و یا انفرادی به مطالعه بپردازند و هر رد مشاوره شخصی خود را دارد در کنار مشاور انگیزشی که به او راهکارهای اصلی و دقیق را ارائه خواهد داد .

در این ماه های باقب مانده به کنکور شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه  آموخته های خود را جمع بندی کنید نکات مهم را چگونه به خاطر بسپارید و روش خواندن درست را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

شاید با خود بگویید که این امکانات را هم میتوان در مراکز دیگر با هزینه های کمتر انجام داد.ولی آیا نتیجه نهایی این مراکز با مرکز ما یکی هست؟آیا امکانات آنها با برنامه ریزی دقیق و اصولی هست یا فقط هزینه ای برگردن شما میگذارند ونتیجه خوشایندی حاصل نمی شود.

 

اردو نوروزی و مشاور تحصیلی

نمونه برنامه درسی  هفته اول در ایام نوروز

برنامه درسی ارایه شده برای دانش آموزاد فارغ التحصیل وپایه دوازدهم است. برنامه درسی در پانسیون کنکور ضامن موفقیت شما عزیزان است .با این برنامه درسی نیازی به حذف تفریحات نیست و با یک برنامه درسی روزانه به اهداف خود میرسید و البته استراحت هم فراموش نمیشود. در نوشتن یک برنامه درسی باید به دو نکته توجه شود که شامل: “چه درسی” و “چه زمانی” و “چگونه” که در این برنامه به تمامی نکات اشاره شده است.

برنامه درسی فارغ التحصیلان

این برنامه برای فراگیران فارغ التحصیل است که باید در کنار ساعات ارایه شده هم به مطالعه محتوا بپردازند و در کنار آن خود را برای تست زدن آماده کنند. تست های زماندار فراموش نشود. در ایام نوروز تفریحات خود را مدیریت کنند که بتوانند به برنامه درسی خود رسیدگی کنند ودر زمان های آزاد خود زمانی را برای تست های مروری و جمع بندی نیز بگذارند.

  شنبه یک شنبه دوشنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه
اقتصاد 2مطالعه سه درس دوم     2تست زنی مدت دار    
زبان وادبیات فارسی   2مطالعه درس جدید        2جمع بندی سه درس دوم
عربی تخصصی 3مطالعه سه درس سوم     2جمع بندی سه درس سوم    
تاریخ     2مطالعه دو درس چهارم     2جمع بندی مطالعات درس های گذشته آمادگ برای تدریس درس جدید
جغرافیا   2مطالعه درس جدید   2تست زدن زماندار    
علوم اجتماعی 2مطالعه درس جدید     3جمع بندی سه درس اول    
فلسفه ومنطق 2تست زنی چها درس اول       2جمع بندی دروس مطالعه شده 2مطالعه درس جدید 
روانشناسی 2مطلعه سه درس سوم     2تست زنی مدت دار    
ریاضی     2جمع بندی دروس     2آمادگی برای تدریس درس جدید و رفع اشکال

برنامه درسی پایه دوازدهم در نوروز کنکور

در این برنامه زمانهای اختصاص داده شده برای تمامی دروس فراگیران در ایام نوروز هستند و چون  در روز 14 فروردین باید سر کلاس های خود حضور داشته باشند باید مدیریتی بر روی تفریحات و سایر برنامه های خود داشته باشند که بتوانند به برنامه درسی خود رسیدگی کنند.ناگفته نماندکه شما عزیزان در کنار ساعاتی که برای مطالعه دروس باید زمانی برای تست زدن ، و تست زدن زماندار اختصاص دهید .

برنامه درسی یایه دوازدهم

  شنبه یک شنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنجشنبه
ادبیات فارسی   2تست زدن چهاردرست اول     2مطالعه چهار درس دوم  
دین وزندگی     2تست زنی زمان دار     2مطالعه جمع بندی سه درس ششم
زبان انگلیسی 3مطالعه لغات وگرامر سه درس پنجم     3تست زنی مدت دار سه درس پنجم    
سلامت بهداشت 2تشت زنی سه درس هفتم     2مطالعه درس جدیدوانجام تست مربوطه    
ریاضی   3جمع بندی رفع اشگال دروس گذشه (دو درس) 3انجام تیست زماندار دودرس گذشته      
علوم فنون ادبی   2انجام تست زماندار سه درس چهارم     3مطالعه درس جدید وجمع بندی آن  
عربی 3جمع بندی دروس مطالعه شده دو درس دوم   3مطالعه درس جدید   2انجام تست زماندار  
تاریخ     2مطالعه سه درس هشتم     2انجام تست زماندار سه درس هشتم
جغرافیا 2جمع بندی چهار درس ششم     2انجام تست چهار درس ششم    
جامعه شناسی 3مطالعه درس جدید         2انجام تست زماندار
فلسفه   2انجام تست چهاردرس اول   3مطالعه وجمع بندی چهار درس دوم    

مشاوره و برنامه درسی مناسب برای نوروز

کجا میشه با این شرایط و امکانات مناسب برای رسیدن به هدف برزگ پشت سر گذاشت!کجا؟ کی؟ چه طور؟ تا دیر نشده میتونید با شماره 02633408944تماس بگیرید برای یک اردوی نوروزی متفاوت در کرج ازاین فرصت استثتایی استفاده بهینه را بکنید.

فراموش نکنید وقت طلا است. برای شرکت در اردوی نوروزی در کرج از طریق پیج اینستاگرام با ما ارتباط بگیرید.

1402 1 780x470 2

آیا باید تبلت و تلفن همراه خودرا تحویل داد؟

بله چون یکی از عوامل حواث پرتی شما خواهد بود

ناظری برای کنترل نظم این اردوحضور دارد؟

بله

آیا برنامه غذایی مناسبی ارایه میشود؟

بله برنامه غذایی مناسبی در اختیار شما گذاشته می شود

آیا برنامه غذایی مناسبی ارایه میشود؟

بله برای هر شخص با توجه به توان او برنامه درسی مناسبی ارائه خواهد شد

هدف از شرکت در اردو کنکوری عیدچیست؟

ابتدا شروع قوی در ابتدای سال تحصیلی و کسب در روزهای باقی مانده به کنکور هدفی باشد برای رسیدن به کنکور وموفق شدن درآن جمع بندی گام سوم هدف میتوان گذاشت با کمک مشاوران وراهنمایی آنها به هدف مد نظر رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا