پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اردو و پانسیون مطالعاتی

برنامه ریزی عید 1402 با بهترین اساتید کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
2.3/5 - (3 امتیاز)

هر استادی باتوجه به بودجه بندی کنکور 1402 و میزان مطالعه دانش آموزان در کلاس های کنکور ، برای عید برنامه خاصی در نظر گرفته اند. بعضی از اساتید ویدئو های جمع بندی برای دانش آموزان به عنوان برنامه ریزی عید 1402 در نظر گرفته اند و برخی از بچه ها میخواهند سری تست های خاصی را حل کنند. بعضی اساتید هم جزوه های جدید برای داوطلبان همراه با توضیحات ارائه داده اند تا در دوران عید داوطلبان قوی تر به صورت خودخوان پیشروی کنند.

باتوجه به اینکه در آموزشگاه پرسا بهترین کلاس های کنکور کرج را تا به امروز فراهم آورده است و برنامه ریزی تخصصی برای عید نوروز هم به تخصیص هر داوطلب ارائه میدهد، در این روز های مانده به کنکور و شروع اردوی نوروزی کنکوری ها، ارائه اختصاصی این برنامه ها را موثر دانستیم.

در ادامه برنامه عید اساتید کنکور آموزشگاه پرسا را به ترتیب اهمیت دروس مشاهده خواهید کرد. ترتیب برنامه ریزی عید نوروز در ادامه برایتان مشخص شده است:

برنامه ریزی عید 1402 برای کنکوری ها میتونه معجزه کنه

اگر یه مشاور خوب داشته باشید احتمالا اهمیت عید نوروز و شرکت در اردو نوروزی با یک برنامه منسجم را به شما گفته است و یک برنامه قوی برای جبران عقب ماندگی های عید نوروز برایتان مشخص کرده است.

یا شاید هم مشاور نداشته باشید و تا به امروز صرفا با برنامه ریزی کنکور بر اساس آزمون های قلمچی یا سایر آزمون های آزمایشی پیش رفته باشید که بازهم میتواند یک برنامه حدودی برای عید نوروز به شما بدهد.

اما اگر حتی یک برنامه ریزی ابتدایی هم در چنته ندارید و قرار است عید نوروز کنکور را هم مثل باقی روز های طلایی که از دست داده اید، بی هدف و بی برنامه بگذرانید و بعد از کنکور و گرفتن نتایج نهایی کنکور 1402 درست مثل زمانی که نتایج اولیه کنکوردی ماه را گرفتید پشیمان شوید، موفق باشید.

این مقاله به درد دانش آموزانی که میخواهند فقط برای درس نخواندن و تنبلی بهانه بیاورند مناسب نیست چون قرار است برنامه ریزی کنکور عید 1402 برای شما هدف تعیین کند و تا رسیدن به آن دست از سرتان بر ندارد.

اگر هنوز هم برای استفاده از برنامه عید کنکور 1402 تیم مشاوره آکو مطمئن نیستید میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید و اولین وقت مشاوره خودتون رو برای هدفگذاری کنکور 1402 تعیین کنید. با ما همراه باشید.

شیمی کنکور در عید نوروز با استاد اشکان مسیح

استاد مسیح برای عید نوروز شیمی دوازدهم را انتخاب کرده است و معتقد است که عید نوروز زمان جمع بندی دو فصل اول شیمی دوازدهم است. البته بدون شک مرور مباحث دهم و یازدهم یا تست زنی و مرور برای رسیدن به بودجه بندی آزمون های ازمایشی عید نوروز نباید از برنامه درسی خارج شود.

اما به هرحال در کانال تلگرام شیمی کنکور استاد مسیح ویدئو توضیح صفحه 13 تا 20 جزوه فصل 1 و فصل 2 دوازدهم به عنوان آخرین برنامه شیمی کنکور در عید قرار گرفته است.

شیمی کنکور دی 1401 نشان داد که شیمی دوازدهم اهمیت زیادی از نظر طراحان کنکور داشته است و بیش از 40 درصد سوالات مربوط به پایه دوازدهم بود. خب این نشان میدهد که برای داوطلبانی که برای یک رتبه متوسط هدف گذاری کرده اند، شیمی دوازدهم کافی خواهد بود.

اگر روش مطالعه شیمی کنکور رو بلد نیستی کلیک کن

برنامه عید ریاضی انسانی با ابوالفضل بهاری

استاد بهاری برای ریاضی داوطلبان کنکور انسانی برنامه دیگری چیده است. این استاد ریاضی کنکور انسانی بر این باور است که برای عید نوروز باید ریاضی یازدهم انسانی را جمع بندی و مرور کرد. شاید علت این اهمیت ویژه به ریاضی یازدهم، ارتباط نزدیک یازدهم و دهم و تاثیر 30 درصدی این پایه در رتبه کنکور انسانی است.

در ریاضی کنکور انسانی دی 1401 حدود 60 درصد از کل ریاضی کنکور به دهم و یازدهم اختصاص داشت. استاد بهاری برنامه ریزی عید 1402 را بر همین اساس به دهم و یازدهم اختصاص داده است.

این استاد ویدئو های حل تست ویژه پایه های دهم و یازدهم را در کانال تلگرام کنکوری خود قرار داده است و به تفکیک فصول، تست های پر تکرار و سخت را حل کرده است و توجه کنید که برای جمع بندی ریاضی دهم و یازدهم تنها دیدن ویدئو های آموزشی کافی نیست و باید حل تست های مرحله ای و تحلیل آزمون های خود گرفته را در برنامه درسی خود قرار دهید.

در برنامه نوروزی استاد بهاری برای هر روز دو پارت یک ساعته مطالعه در نظر گرفته شده است استاد ابولفضل بهاری برای برنامه عید ریاضی انسانی مشورت با مشاور کنکور انسانی را نیز پیشنهاد کرده است.

برنامه عید ریاضی کنکور انسانی با استاد بهاری

استاد بهاری که یکی از دلسوز ترین اساتید ریاضی کنکور انسانی است و باتوجه به اهمیت این درس میتواند تاثیر مثبتی روی دانش آموزان گذاشته در رتبه کنکور آنها ایجاد کند. این استاد برای پایه یازدهمی ها نیز برنامه اردو نوروزی ارائه داده است و معتقد است شروع درس خواندن برای کنکور انسانی از پایه یازدهم ضروری است.

شروع کنکور 1403 با برنامه نوروز ریاضی یازدهم انسانی

استاد ابوالفضل بهاری برای ریاضی انسانی پایه یازدهم در عید نوروزجزوه مخصوص ارائه داده اند که شامل درسنامه، تست و پاسخنامه تشریحی تست ها است. قشنگ تر از برنامه درسی ارائه شده طراحی عیدانه جزوه این استاد است که با سلیقه بسیار زیادی چیده شده است و میتواند انگیزه مضاعفی برای داوطلبان برای مطالعه هرچه بیشتر ریاضی کنکور انسانی باشد.

این استاد که در کلاس هایش به ارتباط نزدیک و صمیمی با دانش آموزان معروف است و برای تدریس واقعا از دل و جان مایه میگذراد در ابتدای جزوه پایه یازدهم عید نوروز خود شعر نیز چاپ کرده است که در ادامه مشاهده میکنید. برای دانلود برنامه ریاضی یازدهم انسانی در عید نوروز هم میتونید روی لینک بنفش کلیک کنید.

برنامه استاد بهاری برای ریاضی انسانی عید نوروز کنکور

ریاضی عید نوروز کنکور تجربی و ریاضی با استاد امید حیدری

استاد امید حیدری برای ریاضی کنکور 1402 در عید نوروز بیستر روز آزمون های آزمایشی مانور داده است. این استاد که معتقد است خواندن ریاضی به صورت پایه ای امکان پذیر نیست. این استاد در کلاس های کنکورش نیز به صورت مبحثی ریاضی را پیش میبرد و سعی میکند در مباحث مهمتر مثل توابع، مشتق، حد و پیوستگی و مثلثات تاکید بیشتری داشته باشد.

بررسی برنامه عید فلسفه و منطق انسانی در کنکور 1402

استاد مدنی یکی از اساتید بنام کنکور انسانی است که دروس فلسفه و منطق، روانشناسی و اقتصاد کنکور انسانی جزو حیطه تخصصی کار استاد مدنی است. این استاد برای عید نوروز فلسفه یازدهم و دوازدهم را برای بخش آخری کتاب در نظر گرفته است و پیشنهاد داده است که برای درس روانشناسی دروس 7 و 8 را پیشروی کنید و بقیه دروس را برای مرور تست زنی کنید.

برنامه عید فلسفه و منطق کنکور 1402

برنامه رشاد براتی برای فیزیک کنکور در عید نوروز

فیزیک کنکور در عید مطابق برنامه ارائه شده توسط رشاد براتی در مدار های الکتریکی و تکرار و مرور حفظیات کتاب دهم خلاصه نمیشود. این استاد در کانال تلگرام تخصصی فیزیک رشاد براتی چهار بخش ویدئو برای مرور و جمع بندی مدار های الکتریکی را ارائه داده است و برای دانش آموزان قوی تر جزوه حفظیات فیزیک دهم را نیز ارائه میدهند.

اما بجز روتین های ارسال شده استاد براتی در آخرین جمعه قبل از شروع سال نو برنامه مطالعاتی پیشنهادی خود را برای مطالعه فیزیک کنکور در عید ارائه داده است و با آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور دوران عید را دوران طلایی داوطلبان معرفی کرده.

به سختی میتوان برنامه نوروز اساتید کنکور را برای کسی بجز شاگردانشان اجرا کرد و در برنامه رشاد براتی این برنامه از همه اختصاصی تر بوده است. این استاد برنامه مطالعاتی فیزیک کنکور در عید نوروز را کاملا بر اساس جزوه درسی خودش ارائه داده است و البته زدن تست های زمانبندی شده را نیز به داوطلبان پیشنهاد کرده و برای آن یک بخش مجزا در نظر گرفته است.

دانلود برنامه رشاد براتی برای فیزیک کنکور در عید

درست است که باتوجه به جزوه محور بودن برنامه عید فیزیک رشاد براتی نمیتوان آن را برای همه دانش آموزان کاربردی دانست اما چهار نکته در برنامه عید رشاد براتی ذکر شده بود که شاید نکات کلیدی برای همه داوطلبان کنکوری از دهم تا دوازدهم در عید نوروز باشد.

کلید طلایی برنامه فیزیک کنکور در عید از نظر رشاد براتی

این استاد پر سابقه که توانسته نظر بسیاری از داوطلبان را برای کلاس های فیزیک کنکور به خود جلب کند درباره برنامه ریزی برای عید نوروز کنکور میگوید:

  • بهتر است در روز های یکم فروردین و سیزدهم فروردین که روز عید و روز سیزده بدر است درس نخوانید. این بار روانی ترد شدن و از همه چیز دست بریدن را از روی خودتان بردارید و خودتان را یک بدبخت گوشه گیر نبینید.
  • اگر دارید از برنامه پیشنهادی استاد های کنکور برای برنامه ریزی عید 1402 استفاده میکنید سعی کنید ترتیب برنامه پیشنهادی را بهم نزنید. چون احتمالا اساتید بر اساس میزان سختی دروس یا زمان تدریس و میزان یادگیری کلی دانش آموزان این برنامه را نوشته اند که البته برای خودم هم همینطور است.
  • تعداد تست ها را هرچقدر میتوانید زیاد کنید و برای مرور هر درس از زدن تست های اشتباه استفاده کنید. اگر انقدر قوی هستید که تست های غلط نمیزنید یا تعدادشان کمتر از تعداد مورد نیاز برای مرور است، از تست های وی آی پی یا خیلی سخت کتاب های تست خودتان کمک بگیرید.
  • اگر یکسری مباحث جزو حذفیات برنامه ریزی اختصاصی شما برای کنکور هستند، ساعت مطالعه را عوض نکنید، یک بخش دیگر جایگزین کنید. اینطوری هم مبحثی که توش ضعیفی رو کنار گذاشتی و در عوض مبحثی که دوسش داری یا توش خیلی خوبی رو با احتمال بیشتری در کنکور جواب میدی.

تیم من سهیل حاج کرم مشاور برنامه ریزی کنکور با سال ها تجربه ای که در زمینه برنامه ریزی برای عید و برگزاری اردو های نوروزی تخصصی هر رشته، درباره این نکات به شما اطمینان میدهد و در برنامه ریزی عید 1402 همراه شماست.

برنامه استاد ساریخانی برای هندسه و گسسته در عید

استاد ساریخانی در آخرین جلسات کلاس های هندسه و گسسته بخش هایی مثل بیضی، سهمی و دایره را با نمونه سوال و پاسخ در اختیار دانش آموزان قرار داده است. این استاد که جزوه های ویژه نوروز ارائه داده است، به صورت ویژه ای برای هر روز از دوران نوروز بخش مخصوص به هندسه و گسسته را مشخص کرده است. در این برنامه که از 27 اسفند شروع میشود، روز دوم ، سوم و سیزدهم فروردین به عنوان روز استراحت در نظر گرفته شده است. در ادامه نمونه برنامه هندسه و گسسته در عید را از دیدگاه استاد ساریخانی مشاهده میکنید.

برنامه هندسه و گسسته کنکور در عید با استاد ساریخانی

شیمی کنکور در عید با استاد ابوالقاسمی

استاد بیژن ابوالقاسمی از اساتید کنکور است که این روز ها با فعالیت در آموزشگاه آنلاین آکادمی توانسته است به نامی آشنا در تدریس حضوری و آنلاین شیمی کنکور تبدیل شود، درباره عید نوروز نظرات ویژه ای دارد. این استاد 13 روز تعطیلات عید نوروز را برای یک برنامه ریزی جامع در شیمی کنکور کافی نمیداند و معتقد است این دوران را میتوان پیک مصرف یک دوره حدود 45 روزه دانست. یعنی چه؟

یعنی عید برای استاد ابوالقاسمی از 20 اسفند شروع میشود و تا 2 اردیبهشت ادامه دارد. او میگوید با این برنامه حتی اگر خواندن شیمی را برای کنکور از عید هم شروع کرده باشی درصد 50 رو کسب میکنی. برنامه ای که در ادامه مشاهده میکنید با عنوان برنامه اول کنکور 1402 ارائه شده است و طبق این برنامه هر روز باید حداقل یک وعده درسی را به شیمی اختصاص دهید.

برنامه استاد ابوالقاسمی برای شروع از صفر شیمی کنکور در عید

در برنامه استاد ابوالقاسمی تلفیق کتاب درسی وزارتی، جزوه و کتاب تست به عنوان منبع مطالعه قرار کرفته است که خب از حق نگذریم بهترین حالت برای مطالعه کنکوری است. میتوان برنامه ارائه شده توسط استاد ابوالقاسمی را برای شیمی کنکور در عید به عنوان یک حمله ضربتی به شیمی برای تمام شدن قبل از اردیبهشت و شروع تست زنی های سرعتی، مرور و جمع بندی شیمی از اردیبهشت ماه دانست.

اگر بخشی از مباحث شیمی را از ابتدای شروع سال کنکورتان خوانده اید و حالا برنامه استاد ابوالقاسمی برایتان جذاب است و میخواهید آن را اجرا کنید باید برای بخش هایی که خوانده اید و نیازی به مرور متن یا درسنامه و جزوه ندارید جایگزین تست های سرعتی، آزمون دادن و یا تحلیل شیمی آزمون های آزمایشی دیگر را قرار بدید. برای برنامه ریزی دقیق میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید یا از طریق راه های ارتباطی دیگر با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.

ریاضی عید نوروز کنکور با پوریا مظفریان

پوریا مظفریان که دیگر برای اطمینان به کارش هیچ شکی سر راه نیست و در تدریس و برنامه ریزی ریاضی کنکور میتونیم بهش اعتماد کنیم. اما مهمتر از برنامه ریاضی عید نوروز کنکور مظفریان که در کانالش گذاشته شده است، صحبت های انگیزشی این مشاور و استاد کنکور درباره عید است.

در برنامه ریزی عید 1402 ریاضی کنکور با پوریا مظفریان باید روی چند مبحث به صورت همزمان تمرکز کنید و از ویدئو های آموزشی که در کانال تلگرامی وی منتشر شده است استفاده کنی. در این برنامه درست مثل هر برنامه دیگری بخش هایی برای دانش آموزان قوی تر و بخش های معموملی برای همه دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

به طور کلی در برنامه ریاضی عید نوروز کنکور مظفریان 7 بخش مهم ریاضی که در ریاضی کنکور دی 1401 مشخصا مهمتر تلقی شده بودند جمع بندی میشود. مباحث ارائه شده برای جمع بندی در عید که همراه با ویدئو آموزشی پوریا مظفریان ارائه شده است به شرح زیر است:

  • تابع
  • مثلثات
  • حد بینهایت
  • مشتق و کاربرد مشتق
  • هندسه
  • احتمال

برنامه ریزی انگیزشی برای عید 1402 با پوریا مضفریان

اولین نکته ای که در کانال تلگرام انگیزشی کنکور پوریا مظفریان به چشم میاد، ویدئو انگیزشی او درباره اتمام سال 1400 است که خب شاید برای خیلی ها عجیب باشد. اما این خودش یه برنامه انگیزشی هوشمندانه است. احتمالا کسایی که به صحبت های انگیزشی علاقه دارند و کانال آقای مظفریان رو دنبال میکنند، بعد از یک سال کامل این ویدئو رو میبینن و احتمال خیلی زیاد به این فکر میکنن که در سال 1401 هیچ کاری نکردیم.

قرار بود در سال 1401 موفق بشم و از اول سال پارسال هم همین برنامه هایی که الان دارم توی سرم بود اما هیچ قدمی به سمتشون بر نداشتم… ولی امسال دیگه میرم سراغش.

برنامه ریزی انگیزشی یعنی همین که شما به فکر داشتن یک دفترچه هدف گذاری بیوفتی و یک قدم هرچند کوچیک به سمتش برداری. مثلا اگر برای کنکور میخونی همین که الان داری دنبال برنامه ریزی عید 1402 میگردی یعنی تو انگیزه داری و فقط کافیه عنصر اراده رو توی خودت قوی تر کنی و با برنامه ریزی برای زمان باقی مانده تا کنکور به بهترین نتیجه برسی.

مهندس سهیل حاج کرم ارائه دهنده بهترین برنامه برای عید نوروز

مهندس سهیل حاج کرم و تیم مشاوره تخصصی وی درباره عید نوروز و اهمیت آن بار ها و بار ها صحبت کرده اند. در جهت کمک به داوطلبان کنکور در عید نوروز سال کنکورشون و داشتن برنامه ریزی عید 1402 مطابق با شرایط ویژه خودشون حتی در دو ماه منتهی به عید جلسات مشاوره رایگان برای دانش آموزانی که حتی نمیدونستند کجای کارند داشتیم تا بتونیم بیشتر و بهتر راهنماییتون کنیم.

اما اگر سال 1402 شروع شده و هنوز نه برنامه درست و حسابی داری و نه تا الان درس خاصی خوندی، به ویژه اگر میخوای کنکور تجربی بدی، بهتره رک و راست بهت بگم که امیدی به تیر 1402 نداشته باش اما به دی 1402 خیییلی امیدوار باش چون تو تقریبا 9 ماه وقت داری از الان برای دی 1402 برنامه ریزی کنی.

همونطور که آقای مظفریان به عنوان یکی از مشاور های انگیزشی در کنکور بهتون گفتن امیدواری مهمترین فاکتور برای موفقیته. پس همین حالا با یه مشاور تماس بگیر. اصلا اگه میخوای منو انتخاب نکن و برو سرغ یه مشاور دیگه اما به شرطی که کاربلد و حرفه ای باشه و بتونه 9 ماهت رو درست برنامه ریزی کنه.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره آکو همراه دانش آموزان سراسر کشور تلاش میکند تا قدر این روز های مانده به دوران جمع بندی کنکور را بداند. در این مسیر برنامه های جمع بندی درس به درس کنکور های انسانی و ریاضی و تجربی اساتید مختلف را برای شما ارائه کرده ایم.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا