پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 144 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو حل تست 144 کنکور تجربی 1401 را مشاهده می کنید. حل تست 144 زیست شناسی بصورت تشریحی به بررسی نکات مهم می پردازد.

زیست گیاهی بخش مورد علاقه طراحان کنکوری است. و حتما در کنکور از این بخش تست هایی خواهید داشت.

معمولا دانش آموزان در هنگام مطالعه برای کنکور دچار مشکلات زیادی می شوند. مشکلاتی از قبیل خستگی , ناامیدی , عدم یادگیری مطالب و برنامه ریزی مناسب برای مطالعه.

تجربه چنین مشکلاتی بسیار طبیعی است و با چند راه کار مناسب درست می شود. یکی از این روش ها مشاوره گرفتن از افرادی با سابقه تحصیلی معتبر است

مشاوره تحصیلی تلفنی در دوران تحصیل به تصمیم گیری شما کمک زیادی خواهد کرد. حضور یک مشاور باتجربه اضطراب شما را کم کرده و به شناخت توانایی و استعدادهایتان کمک خواهد کرد.

روش خواندن زیست کنکور هم باعث می شود تا با تکنیک های مطالعه کنکوری بهتر آشنا شوید.

چرا تحلیل تست 144 کنکور تجربی 1401 مهم است؟

گاهی اوقات در هنگام تست زدن نمی توانید علت درست یا غلط بودن گزینه ها را تشخیص دهید. با مشاهده ویدیوهای تشریحی تمامی نکات موجود در تست ها را متوجه خواهید شد.

در هنگام مطالعه زیست گیاهی سعی کنید مباحث هر پایه را به هم ربط داده و رابطه بین آنان را درک کنید.

رشته زیست شناسی گیاهی برای کسانی مناسب است که به تحقیق بر روی گیاهان علاقه داشته باشند. علاقه مندان به این رشته از طریق کنکور یا بدون کنکور تا مقطع دکتری می توانند تحصیل کنند.

اگر به ادامه تحصیل در رشته زیست شناسی گیاهی علاقه دارید خوب است بدانید مطالبی مانند ساختار گیاه , تولید مثل , فیزیولوژی گیاهی و محصولات شیمیایی در دانشگاه ها بررسی می شود.

فارغ التحصیلان این رشته می توانند در مراکز تحقیقاتی یا نهادهای مختلفی شروع به کار کنند.

درآمد این رشته نیز ارتباط زیادی با محلی که در آن کار می کنید دارد. ادامه تحصیل و کسب مدرک بالا در افزایش درآمد تاثیر زیادی خواهد داشت.

برای اطلاعات بیش تر از رشته های دانشگاهی و تست های کنکوری در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا