پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد ابوالفضل بهاری

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.8/5 - (97 امتیاز)

در این مقاله به معرفی استاد خوب آموزشگاه پرسا استاد ابوالفضل بهاری می پردازیم. آقای بهاری نسبت به سن کمی که دارند, رزومه بسیار قوی و پری دارند. ایشان سابقه تدریس در مجموعه آموزشی های مختلفی را دارند که در ادامه دقیق تر آن ها را بررسی می کنیم.

آقای بهاری استاد درس ریاضی کنکور می باشند. در طی سال های تدریسشان مدرس رتبه های دورقمی و تک رقمی بوده اند. همچنین همایش های بزرگ ریاضی و آمار هم برگزار کرده اند. اگر مایل هستید در کلاس های استاد بهاری شرکت کنید با شماره تلفن آموزشگاه پرسا تماس بگیرید.

معرفی استاد ابوالفضل بهاری

استاد بهاری کارشناس ارشد عمران مدیریت ساخت هستند. ایشان به تدریس ریاضی برای دانش آموزان کنکوری نیز می پردازند. در ادامه فعالیت هایی که در طی این سال ها انجام داده اند را بررسی می کنیم:

  • مدرس ریاضی برای گروه انسانی در گروه آموزشی کلاسی لایو
  • مدرس و کارشناس صدا و سیما در شبکه آموزش, شبکه 1 و شبکه 2
  • مدرس مدارس برتر فرهنگ و نمونه دولتی تهران
  • تدریس در شهرهای مختلفی از جمله قزوین, قم, کرمان, مازندران, زنجان و …
  • تالیف 12 جلد کتاب کمک آموزشی
  • طراح و تحلیل آزمون های گاج, منتا, قلم چی و …
  • مدرس رتبه های 8, 6, 12, 72, 49, 30, 48, 49

زندگی شخصی استاد ابوالفضل بهاری

آقای بهاری همانطور که در ارتباط با دانش آموزان خود بسیار خوش‌رو و خوش برخورد هستند در زندگی شخصیشان هم سرحال و شوخ طبع می باشند. در مورد وضعیت تاهل ایشان می توان گفت که مجرد هستندو علاقه زیادی هم به خانواده‌شان دارند. البته می توانیم این را هم اضافه کنیم که کمی فرد زودرنجی هستند و سابقه قهر کردن با دانش آموزان خود را دارند. اما بطور کلی استادی دلسوزاند و برای موفقیت دانش آموزان خود همه تلاش خودشان را می کنند.

Screenshot 20230117 145224 Instagram

راه های ارتباطی با استاد ابوالفضل بهاری

آقای بهاری در اینستاگرام خود بسیار فعال هستند و ویدیوهای انگیزشی و آموزشی زیادی را قرار می دهند. همچنین کانال تلگرام هم دارند که در آن می توانید ویدیوهای حل تست در پایه های مختلف, جزوه های خلاصه ریاضی و آمار و پاسخ های تشریحی سوالات آزمون قلم چی را ببینید. در ادامه تمام راه های دسترسی به استاد بهاری را برای شما قرار داد.

  • آدرس تلگرام: riaziB
  • اینستاگرام: abolfazlbahari27 riaziat_ensanib abolfazlbaharipv
  • شماره تماس: 02633408944
  • آدرس: مهرشهر – بلوار شهرداری – خیابان 200 – پلاک 355

روش تدریس استاد ابوالفضل بهادری

آقای بهاری به دلیل شخصیت شوخ طبعی که دارند, کلاس های درسیشان علاوه بر یادگیری لذت بخش است و دانش آموزان از مطالب پیچیده ریاضی خسته نمی شوند. استاد بهاری خیلی با انرژی و انگیزه زیاد تدریس می کنند و تست های کنکوری و مهم را در عین این که حل می کنند تحلیل نیز می کنند. تعامل خیلی خوبی هم با دانش آموزان دارند و در کلاس های آقای بهاری استاد ریاضی دانش آموزان رتبه برتری بوده اند که همین موضوع مشخص می کند تدریس ایشان برپایه آماده سازی دانش آموزان برای آزمون کنکور می باشد.

مقایسه استاد ابوالفضل بهاری با سایر اساتید بزرگ ریاضی

غیر از استاد بهاری اساتید بسیار خوب دیگری نیز در آموزشگاه پرسا هستند که ریاضی را به روش کنکوری برای دانش آموزان بررسی می کنند. لازم می دانیم که به صورت خلاصه به روش تدریس هریک و تفاوت ها و شباهت هایشان بپردازیم.

در ابتدا با آقای پوریا مظفریان شروع می کنیم. ممکن است بدانید که آقای مظفریان از امکانات جدید و به روز استفاده می کنند و استادی باسلیقه هستند. همچنین به دلیل علاقه ای که به کارگردانی دارند, در هنگام تدریس مباحث مختلف ریاضی هم از روش سناریو و داستان استفاده می کنند. بنابراین شاید این روش برای گروهی از افراد جذاب بوده و از درس ریاضی هم خسته نمی شوند. اما این هم باید گفت که کلاس های درسی ایشان نسبت به آقای بهاری پرهزینه تر می باشد.

در ادامه از آقای سامان سلامیان صحبت می کنیم. استاد سلامیان یکی از استادان بسیار خوب در زمینه تدریس ریاضی هستند. سابقه تدریس ایشان از آقای بهاری بیش تر بوده و موسس اولین دپارتمان ریاضی در ایران نیز می باشند. همچنین فارغ التحصیل رشته عمران از دانشگاه امیر کبیر هستند. دانش آموزان رشته ریاضی از کلاس های درسی ایشان می توانند بهره برده و در کنکور خود نتیجه آن را هم ببینند.

در نهایت از استاد بزرگ و خوب ریاضی آقای حیدریان صحبت خواهیم کرد. آقای حیدریان در دانشگاه صنعتی شریف تا مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل در رشته مدیریت پرداخته اند. اما در ادامه به استادی بسیار ماهر و خوب درس ریاضی تبدیل شدند. ایشان به یادگیری تکنیک حل سوالات و تست ها اهمیت زیادی می دهند و در کلاس های درسیشان هم این تکنیک ها را یاد داده و در زمان خیلی کم تست های ریاضی را حل می کنند.

نظر دانش آموزان درباره استاد ابوالفضل بهاری

دانش آموزانی که در همایش های آقای بهاری شرکت کرده اند یا در کلاس های درسی ایشان حضور داشته اند می گویند انگیزه بسیار زیادی از ایشان گرفته اند و حتی برخی اصلا به درصد بالا ریاضی در کنکور باور نداشته بودند اما با صحبت های استاد بهاری ریاضی را بطور جدی مطالعه کردند و درصدهای خوبی را در کنکور بدست آوردند. همچنین از تست هایی که برای تمرین بیش تر به دانش آموزان می دهند راضی بوده و می گویند از تست های مفهومی و خوبی برای درک مفاهیم استفاده می کنند.

Screenshot 20230117 125222 Instagram

نظر تیم مشاوره آکو درباره استاد ابوالفضل بهاری

در نهایت باید بگوییم که آقای بهاری استاد ریاضی بسیار خوب برای دانش آموزان متوسط به بالا هستند و با انرژی که برای تدریس درس ریاضی می گذارند, محال است که یادگیری در کلاس هایشان وجود نداشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیش تر از سایر اساتید ریاضی روی لینک کلیک کنید. همچنین اگر برای انتخاب رشته نیاز به مشاوره داشتید با مشاوران تحصیلی آکو در ارتباط باشید.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا