زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد شاهین عباسیان فیزیک کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در این مطلب می‌خواهیم با معرفی استاد عباسیان مدرس فیزیک کنکور، هرآنچه را که قبل از انتخاب کلاس باید بدانید، درمورد کلاس‌های فیزیک ایشون و شخصیت و نحوه تدریسشون در اختیارتون بگذاریم تا با اطلاعات کامل کلاس فیزیک استاد شاهین عباسیان را انتخاب کنید.

استاد شاهین عباسیان با ۱۸ سال سابقه تدریس فیزیک و مدرک مهندسی، در رده‌بندی برترین اساتید فیزیک کنکور قرار دارد که هم به صورت حضوری و هم به شکل غیرحضوری برای دانش آموزان خود کلاس برگزار می‌کند. یکی دیگر از برترین اساتید فیزیک کنکور، استاد امیر قضاتی است که اگر به انتخاب کلاس‌های ایشون هم فکر می‌کنید، می‌توانید معرفیشون رو در سایت تحصیلی آکو مطالعه کنید.

معرفی کلاس‌های استاد شاهین عباسیان

شما می‌توانید برای شرکت در کلاس‌های استاد عباسیان، به آموزشگاه همگامان دانش و موسسه آموزشی آقای مشاور و راه اندیشه به صورت آنلاین مراجعه کنید. قبل از انتخاب استاد برای آموزش کنکور، می‌توانید با یک مشاور با تجربه در زمینه کنکور صحبت کنید تا بهترین تصمیم را برای انتخاب کلاس بین شیوه حضوری و غیرحضوری بگیرید. شما باید با توجه به شرایط خودتون تصمیم بگیرید که با کدوم شیوه می‌توانید تمرکز بیشتری بر درس‌هاتون داشته‌باشید و پیشرفت بهتری خواهید داشت. در عین حال می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشخصه‌های کلاس حضوری و غیرحضوری کنکور داشته‌باشید.

نحوه تدریس این استاد در مباحث فیزیک در ابتدا با ارائه خلاصه‌ از بحث است و سپس نکات تستی در غالب حل تست در کلاس به شما یاد داده می‌شود. تدریس از پایه نیست و ممکن است اگر تا کنون هیچ مطالعه‌ای در فیزیک نداشته‌اید شروع با این کلاس چندان مناسب نباشد؛ به صورت کلی این کلاس به دانش آموزان متوسطی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند کمی درصد خود را در کنکور بهتر کنند. ممکن است با توجه به روند کلاس که گاها در حد کتاب درسی است، استفاده دانش آموزان از این کلاس برای امتحانات نهایی تشریحی فیزیک بهتر باشد تا تست‌های سطح سخت در کنکور.

خود استاد شاهین عباسیان ساکن تهران هستند و برای کلاس‌های حضوری شما باید مراکزی در کرج یا تهران مراجعه کنید که استاد شاهین عباسیان در آن‌ها تدریس می‌کنند. همچنین علاوه بر کلاس‌های حضوری و آنلاین، دانش آموران نسبت‌ به همایش های جمع بندی که این استاد برگزار می‌کند رضایت داشته‌اند و اگر تنها نیازمند نکته‌های جمع‌بندی بوده‌اید با این استاد ارتباط برقرار کردید، می‌توانید در همایش‌های جمع بندی هم شرکت کنید. جدا از همایش‌های جمع‌بندی دانش آموزانی که با نحوه تدریس ایشون ارتباط برقرار کرده‌اند، نسبت به نتیجه ایشون و درس دادنشون راضی بوده‌اند و گفته‌اند اگر بخواهند دوباره کنکور بدهند، استاد عباسیان رو انتخاب می‌کنند.

استاد شاهین عباسیان فیزیک کنکور

سابقه استاد عباسیان در تدریس و تالیف

همچنین مانند دیگر استادان به‌نام کنکور در تدریس فیزیک، ایشون هم تالیفات خود رادارند، شامل: کتاب دور دنیا در 4 ساعت و خط ویژه از انتشارات گاج اشاره کرد. علاوه بر سابقه تالیف در سابقه کاری، تدریس به عنوان معلم پروازی در شهرهای مختلف را هم دارند. شهرهایی از جمله: شهر اصفهان مانند مجموعه قلم سفید، اهواز، اراک، تبریز و کرج. همچنین تدریس در آموزشگاه‌های مختلفی مانند: راه اندیشه، هدف، گروه آموزشی هاشمی و بهارستان را هم در کارنامه کاری خود دارند.

مافیای کنکوری

اگر بخواهیم اطلاعاتی هم از خودشون داشته‌باشید با بررسی فضای مجازی ایشون می‌توانید بفهمید که متولد خردادماه و ساکن تهران هستند، همچینین در فضای مجازی خودپ ست‌هایی از لحظات خوبشون با دانش آموزانشون به همراه پست‌های انگیزشی، به اشتراک گذاشته‌اند. بالاتر اشاره کردیم که از مهم‌ترین کلاس‌های غیرحضوری ایشون در مجموعه آنلاین آقای مشاور است؛ این مجموعه در کنار فعالیت‌های خودشون کار متفاوتی که انجام داده‌اند، ساخت سریالی به نام شب‌های مافیای کنکور ایران است. در این برنامه اساتید کنکور با یکدیگر مافیا بازی ‌کند و اگر به بازی مافیا علاقه دارید، می‌توانید این سریال را هم که استاد شاهین عباسیان در آن بازی کرده‌است، ببینید. البته بهتر است تماشای این بازی را برای بعد از کنکور خود بگذارید و اول تمرکز کنید تا درس فیزیک رو به خوبی یاد بگیرید.

مشاوره تحصیلی آکو

همانطور که خیلی از شاگردهای استاد عباسیان ازشون رضایت داشته‌اند بسیاری دیگر از رتبه‌های برتر و کسایی که از کنکورشون بهترین نتیجه رو گرفتند با استید دیگه کلاس فیزیک داشته‌اند. همانطور که گفتیم نکته و اهمیت این موضوع در انتخاب درست شما برای مجموعه آموزشی و اساتید درس‌هایتان است. و برای بهتر تصمیم گرفتن نیاز است با مشاوری که می‌تواند اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیارتان بگذارد، صحبت کنید.

گروه مشاوره آکو نه تنها در این زمینه بلکه می تواند در بقیه مسائل شما را راهنمایی کند تا هم از سردرگمی در مسیر کنکور نجات پیدا کنید و هم با برنامه ریزی درست و اصولی بتوانید در طول سال کنکورتون به بهترین نتیجه برسید. برای ارتباط با مشاوره تحصیلی آکو می‌توانید با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید و یا کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید تا از آخرین اخبار کنکور مانند اعلام نتایج، انتخاب رشته، ثبت نام و دیگر موضاعات اطلاع داشته‌باشید.

مشاوره تحصیلی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن

به مناسبت آغاز سال تحصیلی 2 هفته کلیه خدمات مشاوره تحصیلی برای همه رایگان شد.